Mano parduotuvė
LOADER

PEPCO pretenzijų nagrinėjimo procedūra

Norėdami pateikti pretenziją, atvykite į bet kurią PEPCO parduotuvę, esančią Lietuvoje, ir užpildykite pretenzijos formą, kurią gausite kasoje. Atvykus su savimi turėkite prekę, kurioje radote trūkumų, bei šios prekės įsigijimo įrodymą – kvitą arba banko išrašą).

Per 14 darbo dienų nuo pretenzijos pateikimo būsite informuoti apie išvadas jūsų nurodytais kontaktais.

Kaip pateikti pretenziją dėl prekės?

01

01

Atsineškite prekę ir pirkimo įrodymą

Jūs turite net 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos, per kuriuos galite pateikti pretenziją bet kurioje PEPCO parduotuvėje, esančioje Lietuvoje. Atsineškite kartu prekę, kuria esate nepatenkiti, ir jos įsigijimo įrodymą – kvitą ar bankinį išrašą.

02

02

Užpildykite pretenzijos formą

Paprašykite pretenzijos formos parduotuvėse kasoje arba atsisiųskite ją iš mūsų svetainės. Užpildę, atiduokite ją parduotuvės darbuotojui kartu su preke.

03

03

Sulaukite sprendimo dėl pretenzijos

Per 14 darbo dienų nuo pretenzijos pateikimo informuosime jus apie teigiamą arba neigiamą sprendimą.

04

04

Atgaukite pinigus už prekes su defektais

Teigiamo sprendimo atveju, apsilankykite parduotuvėje, kurioje pateikėte pretenziją, ir atgaukite sumokėtus pinigus.

Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu grąžinti prekę, kuri neatitiko mano lūkesčių?

Visose mūsų parduotuvėse galioja PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA: per 30 dienų pirkėjas gali grąžinti nepažeistą „lyg nauja“ prekę kartu su įsigijimo įrodymu – kvitu (ar banko išrašu) ir nepažeista kainos etikete. Daugiau informacijos apie PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJĄ rasite čia.

Ar galiu prekę grąžinti kitoje parduotuvėje, nei toje, kurioje prekė buvo pirkta?

Taip, galite grąžinti prekes bet kurioje PEPCO parduotuvėje, esančioje Lietuvoje. Daugiau apie tai galite paskaityti čia.

Ar galiu grąžinti prekę, jeigu neturiu pirkimo kvito?

Deja, to padaryti negalite. Kvitas yra reikalingas tam, kad galėtume prekę išregistruoti kaip parduotą ir vėl grąžinti į atsargas.

Ar galiu grąžinti prekę be etiketės?

Deja, to padaryti negalite. Prašome grąžinti prekę į parduotuvę nepažeistoje pakuotėje, su etikete ir būklės „lyg nauja“.

Kokios prekės negali būti grąžintos?

Kai kurios asmeninio naudojimo prekės negali būti grąžintos. Visą sąrašą rasite ČIA.

Kiek laiko užtruks, kol grąžinami pinigai pasieks mano banko sąskaitą?

Gavus pretenziją arba grąžinant prekę, pinigų grąžinimas į mokėjimo kortelės sąskaitą turėtų įvykti per 5 darbo dienas, nuo teigiamo sprendimo pateikimo dėl pretenzijos arba prekės grąžinimo.

Kiek laiko galioja PEPCO prekių garantija?

Prekių, įsigytų PEPCO parduotuvėse, garantijos galiojimo laikas yra 2 metai. Jeigu per šį garantinį laikotarptį pastebėsite kokių nors kokybės trūkumų, galite pateikti pretenziją bet kurioje PEPCO parduotuvėje, esančioje Lietuvoje. Daugiau informacijos rasite ČIA.

Kaip galiu pateikti pretenziją dėl PEPCO parduotuvėje įsigytos prekės?

Mes priimame pretenzijas kiekvienoje PEPCO parduotuvėje. Tiesiog atneškite prekę su trūkumu, pateikite įsigijimo įrodymą (kvitą, ar bankinį išrašą), bei užpildykite pretenzijos formą. Jūsų pretenziją išnagrinėsime per 14 dienų. Daugiau informacijos galite rasti ČIA.

Pateikiau pretenziją, kuri buvo atmesta. Ką dar galiu daryti?

Jei Jūsų pretenzija buvo atmesta ir nesutinkate su mūsų sprendimu, turite teisę apskųsti sprendimą dėl pretenzijos PEPCO parduotuvėje. Šis procesas yra toks pat, kaip ir paprastos pretenzijos atveju – turite užpildyti kitą pretenzijos formą.

Koks yra skirtumas tarp grąžinimo ir pretenzijos?

Prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo įsigijimo. Prekė turi būti nenaudota, su originalia etikete ir pirkimo kvitu kaip pirkimo įrodymu. Pateikti pretenziją klientas turi teisę dėl bet kurios ne visos vertės (panaudotos) prekės per 2 metus nuo jos įsigijimo, jei aptinkami kokybės defektai. Pretenzijos turi būti pateikiamos kartu su pirkimo kvitu arba banko kortelės sąskaitos išrašu.

Pateikti pretenzijas, grąžinti prekes galima bet kurioje PEPCO parduotuvėje Lietuvoje.

Kaip galiu pateikti pretenziją arba pagyrimą?

Pretenzijos ir pagyrimai gali būti pateikti užpildant mūsų svetainėje esančią kontaktinę formą, siunčiant elektroninį laišką adresu: klientas.lt@pepco.eu arba užpildant kliento apklausos formą, kuri pateikiama pirkėjui paprašius atsiskaitymo metu.

Klientų aptarnavimas

Turite klausimų? Parašykite mums!
Mūsų Klientų aptarnavimo centro darbuotojai jums mielai padės.

Jums taip pat gali patikti


Kodėl verta pirkti PEPCO parduotuvėse?

Mes visada esame netoli Jūsų

PEPCO parduotuvės yra išsidėsčiusios visoje šalyje.

Visada žemos kainos

PEPCO rasite visko, ko reikia žemomis kainomis.

Didelis pasirinkimas

PEPCO rasite platų produktų sau, šeimai ir namams pasirinkimą.

Grąžinimo garantija

Jeigu prekė nepatiko, per 30 dienų galite ją grąžinti bet kurioje šalies parduotuvėje.

Apdovanojimai ir nuopelnai