Mums svarbūs mūsų Klientų poreikiai
Todėl mūsų pretenzijų nagrinėjimo procesas yra greitas ir paprastas. Įsigydami prekes Pepco parduotuvėse, visada galite per 2 metus pateikti pretenziją, jeigu tuo metu pastebėjote kokių nors su įsigytos prekės kokybe susijusių trūkumų.
Pepco pretenzijų nagrinėjimo procedūra
Norėdami pateikti pretenziją, atvykite į bet kurią Pepco parduotuvę, esančią Lietuvoje, ir užpildykite pretenzijos formą, kurią gausite kasoje. Atvykus su savimi turėkite prekę, kurioje radote trūkumų, bei šios prekės įsigijimo įrodymą – kvitą arba banko išrašą).
Per 14 darbo dienų nuo pretenzijos pateikimo būsite informuoti apie išvadas jūsų nurodytais kontaktais.
01
Atsineškite prekę ir pirkimo įrodymą
02
Užpildykite pretenzijos formą
03
Sulaukite sprendimo dėl pretenzijos
04
Atgaukite pinigus už prekes su defektais
Dažniausiai užduodami klausimai
Visose mūsų parduotuvėse galioja PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA: per 30 dienų pirkėjas gali grąžinti nepažeistą „lyg nauja“ prekę kartu su įsigijimo įrodymu – kvitu (ar banko išrašu) ir nepažeista kainos etikete. Daugiau informacijos apie PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJĄ rasite čia.
Taip, galite grąžinti prekes bet kurioje Pepco parduotuvėje, esančioje Lietuvoje. Daugiau apie tai galite paskaityti čia.
Jeigu nebeturite pirkimo kvito, tačiau pirkimo metu atsiskaitėte mokėjimo kortele, grąžinant prekę galite pateikti bankinio mokėjimo išrašą.
Deja, to padaryti negalite. Prašome grąžinti prekę į parduotuvę nepažeistoje pakuotėje, su etikete ir būklės „lyg nauja“.
Kai kurios asmeninio naudojimo prekės negali būti grąžintos. Visą sąrašą rasite ČIA.
Gavus pretenziją arba grąžinant prekę, pinigų grąžinimas į mokėjimo kortelės sąskaitą turėtų įvykti per 5 darbo dienas, nuo teigiamo sprendimo pateikimo dėl pretenzijos arba prekės grąžinimo.
Prekių, įsigytų Pepco parduotuvėse, garantijos galiojimo laikas yra 2 metai. Jeigu per šį garantinį laikotarptį pastebėsite kokių nors kokybės trūkumų, galite pateikti pretenziją bet kurioje Pepco parduotuvėje, esančioje Lietuvoje. Daugiau informacijos rasite ČIA.
Mes priimame pretenzijas kiekvienoje Pepco parduotuvėje. Tiesiog atneškite prekę su trūkumu, pateikite įsigijimo įrodymą (kvitą, ar bankinį išrašą), bei užpildykite pretenzijos formą. Jūsų pretenziją išnagrinėsime per 14 dienų. Daugiau informacijos galite rasti ČIA.
Jei Jūsų pretenzija buvo atmesta ir nesutinkate su mūsų sprendimu, turite teisę apskųsti sprendimą dėl pretenzijos Pepco parduotuvėje. Šis procesas yra toks pat, kaip ir paprastos pretenzijos atveju – turite užpildyti kitą pretenzijos formą.
Prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo įsigijimo. Prekė turi būti nenaudota, su originalia etikete ir pirkimo kvitu kaip pirkimo įrodymu. Pateikti pretenziją klientas turi teisę dėl bet kurios ne visos vertės (panaudotos) prekės per 2 metus nuo jos įsigijimo, jei aptinkami kokybės defektai. Pretenzijos turi būti pateikiamos kartu su pirkimo kvitu arba banko kortelės sąskaitos išrašu.
Pateikti pretenzijas, grąžinti prekes galima bet kurioje Pepco parduotuvėje Lietuvoje.
Pretenzijos ir pagyrimai gali būti pateikti užpildant mūsų svetainėje esančią kontaktinę formą, siunčiant elektroninį laišką adresu: klientas.lt@pepco.eu arba užpildant kliento apklausos formą, kuri pateikiama pirkėjui paprašius atsiskaitymo metu.
Kodėl verta pirkti Pepco parduotuvėse?