Daugiau už mažiau… kasdien!

Mes naudojame slapukus (angl. cookies) rinkodaros ir statistiniais tikslais tam, kad galėtume pateikti geriausiai jūsų poreikius atitinkančius pasiūlymus. Norėdami gauti mūsų slapukus arba kai kurių jų atsisakyti, galite bet kada pakeisti savo naršyklės nustatymus. Kol nepakeisite savo automatinių nustatymų, mes saugosime ir pasieksime slapukus, išsaugotus jūsų įrenginyje (kompiuteryje, išmaniajame telefone ir pan.), minėtais tikslais. Daugiau informacijos apie tai galite rasti mūsų Privatumo politikoje.

Pretenzija


Įsigydami prekes PEPCO parduotuvėse, visada galite per 2 metus pateikti pretenziją, jeigu tuo metu pastebėjote kokių nors su įsigytos prekės kokybe susijusių trūkumų.

Mes, PEPCO, stengiamės tenkinti mūsų Klientų poreikius, todėl mūsų pretenzijų nagrinėjimo procesas yra paprastas ir greitas. Apsilankykite bet kurioje PEPCO parduotuvėje ir užpildykite pretenzijos formą, kurią galite gauti kasoje. Nepamirškite atsinešti prekės, kuria esate nepatenkinti, kartu su pirkimo įrodymu: kvitu arba banko išrašu.

Pretenzija bus išnagrinėta per įstatymu nustatytas 14 dienų; atsakymą pateiksime Jūsų pasirinktu būdu: skambučiu, įprastu paštu arba elektroniniu paštu.

Jeigu pretenzija bus atmesta, Jūs turite teisę tai apskųsti dar kartą užpildydami pretenzijos formą.

KAIP PATEIKTI PRETENZIJĄ


TAIP PAT ŽIŪRĖKITE


Pinigų grąžinimo garantija

Dažniausiai užduodami klausimai