Mano parduotuvė
LOADER

Parduotuvės

Kur yra artimiausia PEPCO parduotuvė?

Kviečiame naudotis mūsų parduotuvių paieškos sistema, kurioje rasite visų PEPCO parduotuvių, esančių Lietuvoje, žemėlapį.

Kur rasti PEPCO parduotuvės telefono numerį?

Mūsų parduotuvės neturi klientų aptarnavimo telefono numerio. Jeigu turite klausimų, prašome kreiptis į artimiausią parduotuvę arba rašyti mums elektroniniu paštu: klientas.lt@pepco.eu.

Koks yra PEPCO parduotuvių darbo laikas?

Kviečiame naudotis PEPCO parduotuvių paieškos sistema, kurioje rasite žemėlapį, rodantį visų mūsų parduotuvių, esančių Lietuvoje, tikslius adresus ir darbo valandas.

Ar turite internetinę parduotuvę?

PEPCO prekiauja tik fizinėse parduotuvėse. uo pat įmonės gyvavimo pradžios mes daugiausia dėmesio skiriame patogiai parduotuvių vietai ir patraukliam įrengimui. Mūsų mažmeninės prekybos tinklas gana didelis, todėl galime užtikrinti, kad kuo daugiau klientų tiesiogiai pasiektų didelį prekių asortimentą.

Norime būti arti savo klientų, todėl jie gali mus rasti miestų centruose ir prekybos centruose, kur šalia maisto parduotuvių ir maitinimo įstaigų mes siūlome savo didelį prekių asortimentą.

Kodėl nėra PEPCO parduotuvės mano mieste?

Mes norime būti kuo arčiau savo klientų, todėl intensyviai plečiame mūsų mažmeninį prekybos tinklą. Tikimės, kad jau greitai galėsime švęsti naujos PEPCO parduotuvės atidarymą jūsų mieste.

Kur rasti informaciją apie PEPCO parduotuves, esančias užsienyje?

Mūsų tinklalapio pagrindinio meniu viršuje matyti šalių, kuriose yra PEPCO parduotuvės sąrašas. PEPCO parduotuvių paieškos sistema jums padės surasti visas parduotuves užsienio šalyse.

Grąžinimai, keitimai, garantija

Ar galiu grąžinti prekę, kuri neatitiko mano lūkesčių?

Visose mūsų parduotuvėse galioja PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA: per 30 dienų pirkėjas gali grąžinti nepažeistą „lyg nauja“ prekę kartu su įsigijimo įrodymu – kvitu (ar banko išrašu) ir nepažeista kainos etikete. Daugiau informacijos apie PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJĄ rasite čia.

Ar galiu prekę grąžinti kitoje parduotuvėje, nei toje, kurioje prekė buvo pirkta?

Taip, galite grąžinti prekes bet kurioje PEPCO parduotuvėje, esančioje Lietuvoje. Daugiau apie tai galite paskaityti čia.

Ar galiu grąžinti prekę, jeigu neturiu pirkimo kvito?

Jeigu nebeturite pirkimo kvito, tačiau pirkimo metu atsiskaitėte mokėjimo kortele, grąžinant prekę galite pateikti bankinio mokėjimo išrašą.

Ar galiu grąžinti prekę be etiketės?

Deja, to padaryti negalite. Prašome grąžinti prekę į parduotuvę nepažeistoje pakuotėje, su etikete ir būklės „lyg nauja“.

Kokios prekės negali būti grąžintos?

Kai kurios asmeninio naudojimo prekės negali būti grąžintos. Visą sąrašą rasite ČIA.

Kiek laiko užtruks, kol grąžinami pinigai pasieks mano banko sąskaitą?

Gavus pretenziją arba grąžinant prekę, pinigų grąžinimas į mokėjimo kortelės sąskaitą turėtų įvykti per 5 darbo dienas, nuo teigiamo sprendimo pateikimo dėl pretenzijos arba prekės grąžinimo.

Kiek laiko galioja PEPCO prekių garantija?

Prekių, įsigytų PEPCO parduotuvėse, garantijos galiojimo laikas yra 2 metai. Jeigu per šį garantinį laikotarptį pastebėsite kokių nors kokybės trūkumų, galite pateikti pretenziją bet kurioje PEPCO parduotuvėje, esančioje Lietuvoje. Daugiau informacijos rasite ČIA.

Kaip galiu pateikti pretenziją dėl PEPCO parduotuvėje įsigytos prekės?

Mes priimame pretenzijas kiekvienoje PEPCO parduotuvėje. Tiesiog atneškite prekę su trūkumu, pateikite įsigijimo įrodymą (kvitą, ar bankinį išrašą), bei užpildykite pretenzijos formą. Jūsų pretenziją išnagrinėsime per 14 dienų. Daugiau informacijos galite rasti ČIA.

Pateikiau pretenziją, kuri buvo atmesta. Ką dar galiu daryti?

Jei Jūsų pretenzija buvo atmesta ir nesutinkate su mūsų sprendimu, turite teisę apskųsti sprendimą dėl pretenzijos PEPCO parduotuvėje. Šis procesas yra toks pat, kaip ir paprastos pretenzijos atveju – turite užpildyti kitą pretenzijos formą.

Koks yra skirtumas tarp grąžinimo ir pretenzijos?

Prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo įsigijimo. Prekė turi būti nenaudota, su originalia etikete ir pirkimo kvitu kaip pirkimo įrodymu. Pateikti pretenziją klientas turi teisę dėl bet kurios ne visos vertės (panaudotos) prekės per 2 metus nuo jos įsigijimo, jei aptinkami kokybės defektai. Pretenzijos turi būti pateikiamos kartu su pirkimo kvitu arba banko kortelės sąskaitos išrašu.

Pateikti pretenzijas, grąžinti prekes galima bet kurioje PEPCO parduotuvėje Lietuvoje.

Kaip galiu pateikti pretenziją arba pagyrimą?

Pretenzijos ir pagyrimai gali būti pateikti užpildant mūsų svetainėje esančią kontaktinę formą, siunčiant elektroninį laišką adresu: klientas.lt@pepco.eu arba užpildant kliento apklausos formą, kuri pateikiama pirkėjui paprašius atsiskaitymo metu.

Prekės

Kaip galiu patikrinti, ar prekė yra konkrečioje parduotuvėje?

Dėl didelių prekių srautų, naujausią informaciją apie prekių pasiekiamumą galite gauti tiesiogiai konkrečioje parduotuvėje.

Ar galiu rezervuoti prekę PEPCO parduotuvėje?

Galite paprašyti rezervuoti prekę konkrečioje parduotuvėje, kurioje planuojate ją įsigyti.

Ar prekės, pateiktos reklaminiuose leidiniuose, yra kiekvienoje PEPCO parduotuvėje?

Leidinio prekės yra pasiekiamos visose parduotuvėse nuo pasiūlymo pradžios iki tol, kol yra atsargų.

Ar visas prekes, reklamuojamas svetainėje, galiu rasti kiekvienoje parduotuvėje?

Internetinėje svetainėje (ne leidinyje) pateikti pasiūlymai gali skirtis, priklausomai nuo atsargų kiekio tam tikroje parduotuvėje (kai kurios prekės gali būti tik tam tikrose parduotuvėse). Atkreipkite dėmesį, kad svetainėje nuotraukose pavaizduoti prekių pavyzdžiai gali šiek tiek skirtis nuo tikrų prekių.

Kaip dažnai prekės yra tiekiamos į parduotuves?

Prekės yra tiekiamos 3 ar 4 kartus per savaitę. Pristatymo dienos skirtingose parduotuvėse gali skirtis.

Kur galiu rasti prekes iš dabartinio PEPCO pasiūlymo?

Informaciją apie mūsų prekes galite rasti spausdintuose leidiniuose ir internete, mūsų svetainėje, mūsų oficialiose „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose.

Kur galėčiau rasti informaciją apie išpardavimus?

Informaciją apie vykstančius išpardavimus galite rasti spausdintuose leidiniuose ir internete, mūsų svetainėje, mūsų oficialiose „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose.

Paslaugos ir mokėjimai

Ar galiu įsigyti PEPCO dovanų kortelę?

Atsiprašome, bet šiuo metu dovanų kortelėmis neprekiaujame.

Ar PEPCO teikia TAX FREE paslaugą?

Taip, daugiau informacijos apie šią paslaugą rasite ČIA.

Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą PEPCO parduotuvėje?

PVM sąskaitą-faktūrą už prekes, kurias įsigijote, galite gauti kiekvienoje PEPCO parduotuvėje. Sąskaitos faktūros yra išrašomos remiantis galiojančiais įstatymais per 7 dienas nuo prekių įsigijimo datos, tam užtenka pateikti kasos kvitą.

Ar galiu gauti PVM sąskaitos faktūros kopiją?

Taip, PVM sąskaitos faktūros kopiją galite gauti apsilankę parduotuvėje, kurioje įsigijote prekę, arba pateikę užkausą mūsų elektroniniu adresu klientas.lt@pepco.eu.

Ar galiu gauti kvito kopiją?

Ne, pirkimo kvitas spausdinamas tik vieną kartą pirkimo metu ir negali būti dubliuojamas ar kartojamas.

Ar galiu atnešti panaudotas baterijas į parduotuvę?

Taip, mūsų parduotuvėse yra speciali rūšiavimo dėžė naudotoms baterijoms.

Bendradarbiavimas

Kam galiu nusiųsti nuomos pasiūlymus ar užklausas?

Prašome kreiptis į mus per mūsų interneto svetainėje esančią formą. Ieškokite skilties „Patalpų Nuoma“.

Kam galiu siųsti pasiūlymą bendradarbiauti?

Prašome kreiptis į mus per mūsų interneto svetainėje esančią formą. Ieškokite skilties „Administracija“. Jūsų žinutė bus nusiųsta reikiamam skyriui.

Kur galiu kreiptis dėl darbo PEPCO parduotuvėje?

Visus darbo pasiūlymus galite rasti mūsų tinklalapyje skirtuke „Karjera“. Kandidatuoti galite per mūsų svetainę arba tiesiogiai, atnešdami gyvenimo aprašymą į parduotuvę, kurioje norite dirbti. Jeigu jums kiltų kokių nors konkrečių klausimų, susijusių su įdarbinimo procesu, naudokitės kontaktine forma, kurią rasite mūsų svetainėje. Ieškokite antraštės „Įdarbinimas“.

Kur galiu kreiptis dėl darbo PEPCO biure?

Visus PEPCO darbo pasiūlymus galite rasti mūsų tinklalapyje skirtuke „Karjera“. Kandidatuoti galite per mūsų svetainę. Jeigu jums kiltų kokių nors konkrečių klausimų, susijusių su įdarbinimo procesu, naudokitės kontaktine forma, kurią rasite mūsų svetainėje. Ieškokite antraštės „Įdarbinimas“.

Kur galiu rasti daugiau informacijos apie darbą PEPCO?

Kviečiame apsilankyti skiltyje „Karjera“.Ten rasite visą reikiamą informaciją, susijusią su darbu skirtingose mūsų kompanijos srityse ir skyriuose. Jeigu jums kiltų kokių nors konkrečių klausimų, susijusių su konkrečia darbo pozicija, prašome užpildyti kontaktinę formą, kurią rasite mūsų svetainėje. Ieškokite antraštės „Įdarbinimas“.

Ar PEPCO siūlo praktiką ir mokymus?

Kviečiame apsilankyti skiltyje „Karjera“. Ten rasite visą reikiamą informaciją apie praktiką ir mokymus PEPCO kompanijoje bei darbo pasiūlymus. Jeigu jums kiltų kokių nors konkrečių klausimų, susijusių su specifine darbo pozicija, prašome užpildyti kontaktinę formą, kurią rasite mūsų svetainėje. Ieškokite antraštės „Įdarbinimas“.

Į mano darbo paraišką neatsakoma. Ką man daryti?

Jeigu jums kyla konkrečių klausimų, susijusių su įdarbinimo procesu, prašome užpildyti kontaktinę formą, kurią rasite mūsų svetainėje. Ieškokite antraštės „Įdarbinimas“.

Klientų aptarnavimas

Turite klausimų? Parašykite mums!
Mūsų Klientų aptarnavimo centro darbuotojai jums mielai padės.

Jums taip pat gali patikti