Daugiau už mažiau… kasdien!

Mes naudojame slapukus (angl. cookies) rinkodaros ir statistiniais tikslais tam, kad galėtume pateikti geriausiai jūsų poreikius atitinkančius pasiūlymus. Norėdami gauti mūsų slapukus arba kai kurių jų atsisakyti, galite bet kada pakeisti savo naršyklės nustatymus. Kol nepakeisite savo automatinių nustatymų, mes saugosime ir pasieksime slapukus, išsaugotus jūsų įrenginyje (kompiuteryje, išmaniajame telefone ir pan.), minėtais tikslais. Daugiau informacijos apie tai galite rasti mūsų Privatumo politikoje.

Dažniausiai užduodami klausimai


Šiame puslapyje pateikiami atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie PEPCO.

1

Kur rasti artimiausią PEPCO parduotuvę?

Prašome naudotis PEPCO parduotuvių paieškos sistema. Sistemoje rasite žemėlapį, kuriame, įvedę miesto pavadinimą arba pašto kodą, matysite visas parduotuves, esančias Lietuvoje.

2

Kur rasti PEPCO parduotuvės telefono numerį?

Mūsų parduotuvės neturi klientų aptarnavimo telefono numerio. Jeigu turite klausimų, prašome kreiptis į artimiausią parduotuvę arba rašyti į mūsų klientų aptarnavimo skyrių el. paštu: klientas.lt@pepco.eu
3

Koks yra PEPCO parduotuvių darbo laikas?

Prašome naudotis mūsų PEPCO parduotuvių paieškos sistema. Ten rasite žemėlapį su visomis šalies parduotuvėmis, jų adresais ir darbo laiku.

4

Ar yra internetinė PEPCO parduotuvė?

PEPCO savo prekes parduoda tik fizinėse parduotuvėse. Nuo pat įmonės gyvavimo pradžios mes daugiausia dėmesio skiriame patogiai parduotuvių vietai ir patraukliam įrengimui.

Mūsų mažmeninės prekybos tinklas gana didelis, todėl galime užtikrinti, kad kuo daugiau klientų tiesiogiai pasiektų didelį prekių asortimentą. Norime būti arti savo klientų, todėl jie gali mus rasti miestų centruose ir prekybos centruose, kur šalia maisto parduotuvių ir maitinimo įstaigų mes siūlome savo didelį prekių asortimentą.

5

Ar galiu įsigyti PEPCO dovanų čekį?

Atsiprašome, bet šiuo metu negalime pasiūlyti PEPCO dovanų čekių.

6

Kodėl nėra PEPCO parduotuvės mano mieste?

Mes norime būti kuo arčiau savo klientų, todėl intensyviai plečiame  mūsų mažmeninį prekybos tinklą. Tikimės, kad jau greitai galėsime švęsti naujos PEPCO parduotuvės atidarymą jūsų mieste. Apie planuojamus naujų parduotuvių atidarymus informuosime savo Facebook profilyje ir tinklalapyje. 

7

Kur galėčiau rasti informaciją apie užsienio PEPCO parduotuves?

Mūsų tinklalapio pagrindinio meniu viršuje matyti šalių, kuriose yra PEPCO parduotuvės sąrašas. PEPCO parduotuvių paieškos sistema jums padės surasti visas parduotuves užsienio šalyse.

1

Ar galiu grąžinti arba pakeisti prekę?

PEPCO prekę galite grąžinti per 30 dienų. Atneškite pirkimo kvitą ir nenaudotą prekę (su etikete ir be naudojimo pėdsakų), jeigu norite atgauti sumokėtą sumą. Pinigų suma yra grąžinama tuo pat būdu, kaip buvo sumokėta (grynais arba į banko kortelės sąskaitą). 

2

Ar galiu grąžinti prekę į kitą parduotuvę, nei ta, kurioje prekė buvo pirkta?

Taip, prekę galite grąžinti bet kurioje PEPCO parduotuvėje.

3

Ar galiu grąžinti (pakeisti) prekę, jeigu neturiu pirkimo kvito?

Deja, negalite. Pirkimo kvito reikia, norint išregistruoti prekę kaip parduotą ir vėl grąžinti ją į atsargas.

4

Ar galiu grąžinti arba pakeisti prekę be etiketės?

Deja, negalite.

5

Kokios prekės negali būti grąžinamos?

Tam tikros asmeninio naudojimo prekės negali būti grąžinamos.

6

Kokia PEPCO prekių garantijos trukmė?

Prekėms, pirktoms PEPCO parduotuvėje, suteikiama 2 metų garantija. Garantijos laikotarpiu aptikus kokybės defektų, rekomenduojame pateikti pretenziją bet kurioje parduotuvėje.

7

Kaip galiu pateikti pretenziją dėl PEPCO parduotuvėje įsigytos prekės?

Pretenzijas priimame kiekvienoje PEPCO parduotuvėje. Tiesiog atneškite prekę, pateikite pirkimo įrodymą (pirkimo kvitą, kortelės sąskaitos išrašą) ir užpildykite pretenzijos formą. Jūsų pretenziją išnagrinėsime per nustatytą 14 dienų laikotarpį.

8

Mano pretenzija buvo atmesta. Ką dar galiu daryti?

Jei Jūsų pretenzija buvo atmesta ir nesutinkate su mūsų sprendimu, turite teisę apskųsti sprendimą dėl pretenzijos PEPCO parduotuvėje. Šis procesas yra toks pat, kaip ir paprastos pretenzijos atveju – turite užpildyti kitą pretenzijos formą.

9

Kiek laiko užtrunka, kol grąžinamoji išmoka pervedama į banko sąskaitą?

Gavus pretenziją arba grąžinant prekę, pinigai grąžinami į mokėjimo kortelę per 14 dienų nuo pretenzijos pateikimo arba prekės grąžinimo.

10

Ar galiu pateikti papildomą ar „paysafecard“ pretenziją?

„Paysafecards“ kortelės Lietuvos PEPCO parduotuvėse šiuo metu neveikia.

11

Koks skirtumas tarp pretenzijos ir grąžinimo?

Prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo įsigijimo. Prekė turi būti nenaudota, su originalia etikete ir pirkimo kvitu kaip pirkimo įrodymu. Pateikti pretenziją klientas turi teisę dėl bet kurios ne visos vertės (panaudotos) prekės per 2 metus nuo jos įsigijimo, jei aptinkami kokybės defektai. Pretenzijos turi būti pateikiamos kartu su pirkimo kvitu arba banko kortelės sąskaitos išrašu. 

Pateikti pretenzijas, grąžinti prekes galima bet kurioje PEPCO parduotuvėje Lietuvoje.

12

Kaip pateikti pretenziją arba pagyrimą?

Pretenzijos ir pagyrimai gali būti pateikiami siunčiant elektroninį laišką adresu: klientas.lt@pepco.eu, taip pat pildant mūsų tinklalapyje esančią kontaktinę formą arba tiesiogiai parduotuvėje, užpildant kliento apklausos formą, kuri pateikiama klientui paprašius atsiskaitymo metu. 

1

Kaip galiu patikrinti, ar prekė yra konkrečioje parduotuvėje?

Kadangi PEPCO prekių asortimentas nuolat keičiasi, naujausią informaciją apie prekes galima gauti konkrečioje parduotuvėje arba susisiekus su mumis elektroninio pašto adresu: klientas.lt@pepco.eu
2

Ar galiu rezervuoti prekę PEPCO parduotuvėje?

Galite paprašyti rezervacijos parduotuvėje, kurioje planuojate pirkti. Negalite rezervuoti prekės per klientų aptarnavimo el. paštą.

3

Ar prekės, pateiktos reklaminiuose leidiniuose, yra kiekvienoje parduotuvėje?

Mūsų reklaminiuose leidiniuose pateiktos prekės yra kiekvienoje parduotuvėje nuo leidinio galiojimo pradžios iki tol, kol baigiasi atsargos.

4

Ar visas prekes, reklamuojamas svetainėje, galiu rasti kiekvienoje parduotuvėje?

Internetinėje svetainėje (ne leidinyje) pateikti pasiūlymai gali skirtis, priklausomai nuo atsargų kiekio tam tikroje parduotuvėje (kai kurios prekės gali būti tik tam tikrose parduotuvėse). Atkreipkite dėmesį, kad svetainėje nuotraukose pavaizduoti prekių pavyzdžiai gali šiek tiek skirtis nuo tikrų prekių.

5

Kaip dažnai prekės yra tiekiamos į parduotuves?

Prekės yra tiekiamos tris ar keturis kartus per savaitę. Pristatymo dienos skirtingose parduotuvėse gali skirtis.

6

Kur galiu pamatyti dabartinio PEPCO pasiūlymo prekes?

Jas galite pamatyti spausdintuose reklaminiuose leidiniuose ir internete, tinklalapyje arba mūsų Facebook paskyroje.

7

Kur galėčiau rasti informaciją apie išpardavimus?

Informaciją apie išpardavimus galite rasti spausdintuose reklaminiuose leidiniuose ir internete, tinklalapyje arba mūsų Facebook paskyroje.

 

1

Ar PEPCO parduotuvėje galiu atsiskaityti „Sodexo“ kuponais?

Ne, šiuo metu negalite.

2

Ar PEPCO parduotuvėje galiu atsiskaityti „Sodexo“ kortele?

Ne, šiuo metu negalite.
3

Ar PEPCO siūlo „Tax Free“ paslaugą?

Taip.

4

Ar galiu pirkti prekę PEPCO parduotuvėje su „paysafecard“ kortele?

Ne, šiuo metu negalite.

5

Kokie galimi išankstinio mokėjimo kortelių papildymai PEPCO parduotuvėje?

Kol kas neturime jokių papildymų.

6

Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą PEPCO parduotuvėje?

Galite gauti PVM sąskaitą faktūrą prekėms, pirktoms kiekvienoje PEPCO parduotuvėje. Sąskaitos faktūros išrašomos pagal galiojančius įstatymus per 7 dienas nuo pirkimo dienos, remiantis tik fiskaliniu kvitu.

7

Ar galiu gauti pirkimo kvito kopiją?

Ne, pirkimo kvitas spausdinamas tik vieną kartą pirkimo metu ir negali būti dubliuojamas ar kartojamas. 

8

Ar galiu atnešti panaudotas baterijas į parduotuvę?

Taip, mes turime dėžę, kurioje kaupiame naudotas baterijas.

1

Kur galiu siųsti pasiūlymus ar užklausas dėl nuomos?

Prašome kreiptis į mus per mūsų interneto svetainėje esančią formą. Ieškokite skirtuko „Patalpų Nuoma“.

2

Kur galiu siųsti pasiūlymą dėl bendradarbiavimo?

Prašome kreiptis į mus per mūsų interneto svetainėje esančią formą. Ieškokite skirtuko „Administracija“. Jūsų žinutė bus nusiųsta reikiamam skyriui.

3

Kur galiu kreiptis dėl darbo PEPCO parduotuvėje?

Visus darbo pasiūlymus galite rasti mūsų tinklalapyje skirtuke „Karjera“. Kandidatuoti galite per mūsų svetainę arba tiesiogiai, atnešdami gyvenimo aprašymą į parduotuvę, kurioje norite dirbti. Jei turite klausimų dėl įdarbinimo, prašome kreiptis elektroniniu paštu karjera.lt@pepco.eu.

4

Kur galiu kreiptis dėl darbo PEPCO biure?

Visus PEPCO darbo pasiūlymus galite rasti mūsų tinklalapyje skirtuke „Karjera“. Kandidatuoti galite per mūsų svetainę. Jei turite klausimų dėl įdarbinimo, prašome kreiptis elektroniniu paštu karjera.lt@pepco.eu.

5

Kur galiu rasti daugiau informacijos apie darbą PEPCO?

Spauskite skirtuką „Karjera“. Čia rasite visą pagrindinę informaciją apie darbą įvairiuose mūsų įmonės padaliniuose ir skyriuose. Jei turite klausimų dėl konkrečios darbo vietos pobūdžio, prašome kreiptis elektroniniu paštu karjera.lt@pepco.eu.

6

Ar PEPCO siūlo praktiką ir mokymus?

Spauskite skirtuką „Karjera“. Ten rasite visą reikiamą informaciją apie praktiką ir mokymus PEPCO kompanijoje bei darbo pasiūlymus. Jei turite klausimų, susijusių su šiomis sritimis, prašome kreiptis elektroniniu paštu karjera.lt@pepco.eu.

7

Į mano prašymą neatsakoma. Ką man daryti?

Jei turite papildomų klausimų dėl įdarbinimo, prašome kreiptis karjera.lt@pepco.eu.

 

TAIP PAT ŽIŪRĖKITE


INFORMACIJA

Raskite parduotuvę

Pašto kodas / miestas


Jūsų parduotuvė