Tapkite mūsų sėkmės dalimi!

Šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies) ir laikomasi Privatumo politikos. Slapukų saugojimo ir prieigos sąlygas galite koreguoti savo naršyklės nustatymuose.

Mūsų centrinis biuras


Atidarius PEPCO parduotuvę Lenkijoje, įmonės centrinis biuras įsikūrė Poznanėje. Būtent čia priimami svarbiausi sprendimai. Pirmoji parduotuvė buvo atidaryta 2004 m., o šiuo metu visoje Lenkijoje ir kitose Europos šalyse kasmet atidaromos kelios dešimtys naujų parduotuvių. Iš pradžių, centriniame biure, kuris buvo įsikūręs šalia parduotuvės, dirbo 12 žmonių. Šiuo metu čia dirba daugiau kaip 450 žmonių, įskaitant ir tuos, kurie padėjo įmonės pagrindus prieš daugiau nei 15 metų, bei darbuotojus, kurie prisijungė prie mūsų ir dalijasi savo žiniomis bei įgūdžiais. Tarptautinis PEPCO veiklos pobūdis leidžia pasiūlyti puikias karjeros galimybes jos siekiantiems žmonėms. 

Sužinokite apie mūsų skyrius


Poznanės centrinį biurą sudaro 11 specializuotų departamentų, kuriuose dirba geriausi savo sričių specialistai. Dėl skirtingos kompetencijos darbuotojų, dirbančių vienoje įmonėje, mes sukūrėme žmonių, puikiai papildančių vienas kitą, komandą.

Sužinokite daugiau apie kiekvieną mūsų departamentą

Mūsų departamentai

Plėtros departamento darbuotojai kuria PEPCO parduotuvių tinklą visose šalyse, kuriose jau atidarytos parduotuvės. Jie taip pat ieško naujų vietų parduotuvėms.

Plėtros departamentas

Finansų departamento darbuotojai yra atsakingi už išlaidų apskaičiavimą ir biudžetą. Jie rūpinasi mokėjimų srautais ir tvarko banko sąskaitas.

Finansų departamentas

IT departamento darbuotojai užtikrina IT palaikymą, incidentų valdymą ir techninę priežiūrą. Jie taip pat pasirūpina įranga ir programinės įrangos tobulinimu.

IT departamentas

Logistikos departamento darbuotojai yra atsakingi už veiksmingą prekių srautą tarp tiekėjų, paskirstymo centro ir mūsų parduotuvių.

Logistikos departamentas

Rinkodaros departamento darbuotojai yra atsakingi už PEPCO prekės ženklo atpažinimą visoje Europoje, prekės ženklo įvaizdžio formavimą ir pasitikėjimą mūsų prekės ženklu.

Rinkodaros departamentas

Personalo departamento darbuotojai yra atsakingi už žmonių atranką ir įdarbinimą. Jie taip pat sprendžia asmeninio tobulėjimo ir mokymų bei darbo saugos klausimus.

Personalo departamentas

Planavimo departamento darbuotojai užtikrina, kad klientams siūlomos prekės būtų tinkamo dydžio, o jų kiekis – pakankamas.

Planavimo departamentas

Teisės departamento darbuotojai yra atsakingi už teisinių paslaugų teikimą įmonėje.

Teisės departamentas

Verslo procesų departamento darbuotojai atsako už projektų skaidrumą ir metodiką, siekia verslo tikslų ir vertina su tuo susijusią riziką.

Verslo procesų departamentas

Pardavimų departamento darbuotojai yra atsakingi už prekių pardavimą ir pageidaujamą jų išdėstymą. Taip pat už pardavimų stebėjimą ir pardavimų ataskaitų kūrimą

Pardavimų departamentas

Pirkimų departamento darbuotojai parenka ir užsako prekių, kurios vėliau bus pateikiamos parduotuvėse, asortimentą, derasi dėl perkamų prekių kainų ir kiekio.

Pirkimų departamentas

Privalumai


• Dinamiškas augimas  

• Tarptautinė kompanija  

• Europos centrinis biuras įsikūręs Poznanėje 

• Vietos lygmeniu priimami sprendimai  

• Stabilumas 

• Draugiška darbo atmosfera  

• Augimą skatinančios vertybės 

• Darbui pritaikytos mokymo programos  

• Individualus karjeros siekimas 

• Anglų kalbos kursai darbo metu  

• Kompanijos draudimas 

• Darbuotojų nuolaida perkant mūsų parduotuvėse  

• Pagalba naujiems darbuotojams

Kaip mes dirbame



Įdarbinimas


Atsižvelgiant į darbo specifiką, atrankos proceso metu jūsų bus paprašyta atlikti kelias užduotis, kad galėtume įvertinti jūsų pagrindines kompetencijas. Mes taip pat tikriname kandidatų gebėjimą bendrauti anglų kalba. Būkite pasiruošę tam, kad dalis pokalbio vyks anglų kalba.

PRISIJUNKITE PRIE MŪSŲ!

Peržiūrėkite naujausius darbo pasiūlymus.